مجتمع مسکونی ساحل 3

تهران، شهرک گلستان، انتهای بلوار هوانیروز، جنب دریاچه چیتگر، مجتمع ساحل 3

مجتمع مسکونی ساحل 3

تهران، شهرک گلستان، انتهای بلوار هوانیروز، جنب دریاچه چیتگر، مجتمع ساحل 3

اطلاعیه (مهم)

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ق.ظ

به اطلاع می رساند با توجه به هماهنگیهای انجام شده با مدیرعامل محترم تعاونی 12 فروردین، جناب آقای سرهنگ احمدی، در راستای پیشبرد کارها و تسریع در رفع نواقص بلوک 3، اعضایی که به تعاونی بدهی دارند منبعد بدهی خود را به حساب هیئت مدیره بلوک 3 واریز نمایند و هیئت مدیره نیز ضمن ارائه رسید از تعاونی به عضو واریزکننده، وجوه دریافت شده را با هماهنگی تعاونی صرف نواقص ضروری بلوک 3 خواهد نمود.
کلیه اعضایی که به تعاونی بدهی دارند بدهی خود را فقط به حساب هیئت مدیره بلوک 3 به شماره کارت 6362141074624769 بنام محمدحسین منوچهری و محمدباقرمعجرسازی واریز نمایند. تاکید می شود وجوه واریزی فقط و فقط به شماره کارت فوق میبایستی واریز گردد و مسئولیت واریز وجوه به هر حساب دیگری بر عهده عضو می باشد.

از آنجاییکه رفع نواقص بلوک 3 بدلیل عدم تامین اعتبار، به تاخیر افتاده لذا خواهشمند است اعضایی که به هر نحوی به تعاونی بدهی دارند به هر اندازه که توانایی دارند مبالغ را هر چه سریعتر به حساب فوق واریز نمایند تا به لطف خداوند تکمیل ساختمان با سرعت بیشتری انجام پذیرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
هیئت مدیره مجتمع مسکونی ساحل 3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی